SHIPPING, DELIVERY & RETURNS
Wat gebeurt er nadat ik mijn bestelling heb geplaatst?
Nadat wij uw bestelling hebben ontvangen sturen wij u een bevestiging per e-mail. Dit betekent dat wij uw bestelling hebben ontvangen en dat uw bestelling verwerkt zal worden.
Wij zijn toegewijd om uw bestelling zo snel en zo efficiënt mogelijk bij u te bezorgen. Verzending is altijd gratis.
De producten worden geleverd door UPS van maandag tot en met vrijdag tijdens kantooruren.
Kies altijd een adres waar iemand aanwezig is om het pakket te ontvangen. Als u liever uw bestelling ontvangt op het kantoor of op een receptie, gelieve ook de naam van de contactpersoon te vermelden.
Waar verzenden wij naar toe en wanneer kunt u uw bestelling verwachten?
Check alstublieft het onderstaande overzicht voor onze verzendbestemmingen, verzendtijden en verzendpartner.
Land
Verzendpartner
Bezorgtijden
Nederland
UPS
1-2 werkdagen
België
UPS
1-3 werkdagen
Luxemburg
UPS
1-3 werkdagen
Duitsland
UPS
1-3 werkdagen
Denemarken
UPS
2-4 werkdagen
Finland
UPS
2-4 werkdagen
Zweden
UPS
2-4 werkdagen
Noorwegen
UPS
2-4 werkdagen
IJsland
UPS
2-4 werkdagen
Ierland
UPS
2-4 werkdagen
Wij vinden het belangrijk dat u weet wanneer u uw bestelling kunt verwachten. U ontvangt een e-mail van UPS zodra uw bestelling is verzonden. U kunt uw pakket volgen via het tracking nummer die zich bevindt in de bevestigingsmail.
Als u weigert de bezorging van UPS te accepteren, dan zult u, als de klant, verantwoordelijk zijn voor alle kosten.
Wat als ik mijn bestelling niet op tijd ontvang of mijn product tijdens transport beschadigd is geraakt?
Als er een probleem optreedt met de levering van de goederen of als uw bestelling niet geleverd wordt binnen de aangegeven periode, of mogelijke beschadiging van het product die tijdens het transport konden plaatsvinden , neem dan contact met ons op via info@daqiconcept.nl zodat wij dit zo snel mogelijk kunnen oplossen.
Transportschade moet onmiddellijk gemeld worden aan ons op info@daqiconcept.nl.
Alle relevante douane belastingen en invoerrechten in het land van bestemming moeten betaald worden door de ontvanger voor eigen rekening. De ontvanger alleen is volledig verantwoordelijk voor de betaling van enige kosten of verplichtingen die gegenereerd wordt door de aankoop. De regels voor de invoer van goederen, kan verschillen per land.
Wat als ik niet tevreden ben met mijn bestelling?
Als u niet volledig tevreden bent met uw aankoop, bieden wij u een 14 dagen gratis retour service, vanaf de datum dat uw bestelling is afgeleverd. Als er meer dan 14 dagen zijn verstreken sinds de datum van ontvangst van uw bestelling, kunnen wij helaas geen terugbetaling aanbieden.
Echter alle items moeten worden teruggestuurd naar ons in een verkoopbare conditie. Ze moeten worden geretourneerd in een ongebruikte staat en in hun originele, onbeschadigde verpakking.
De volgende restituties zijn van toepassing op beschadigde of ontbrekende onderdelen:
- Beschadigde verpakking – restitutie minus € 25
- Ontbrekend accessoire – restitutie minus € 25
- Ontbrekende kabel / stekker – restitutie minus € 15 (per stuk)
- Ontbrekende handleiding – restitutie minus € 10
- Beschadigd product – geen restitutie
Transportschade moet onmiddellijk gemeld worden aan ons op info@daqiconcept.nl voordat u uw product retour stuurt. We helpen u graag verder.
Opmerking voor klanten die buiten de EU wonen:
Klanten van buiten EU ontvangen ook een “Export factuur voor de terugzending van goederen” , die automatisch toegevoegd zal worden aan uw retourformulier. Lever deze alstublieft over aan de UPS-chauffeur.
Retourzendingen moeten worden teruggestuurd naar het volgende adres:
Hourlux B.V. – DaqiConcept.nl
Leemansweg 19-1
6827 BX Arnhem
Nederland
Hoe krijg ik een terugbetaling?
Het door u geretourneerde artikel zal binnen één tot drie werkdagen verwerkt worden nadat wij deze hebben ontvangen. Zodra uw retour geretourneerde bestelling is gecontroleerd en geaccepteerd, zullen wij uw geld terugstorten. Het kan enkele werkdagen duren voordat uw bank de transactie verwerkt. De manier waarop uw terugbetaling wordt verwerkt, is afhankelijk van uw oorspronkelijke betaalmethode.
Wij zijn in staat om uw retourzending te verwerken en u alleen terug betalen wanneer de bestelling item(s) geretourneerd is naar ons, in een verkoopbare staat, in de originele verpakking en in stevige retourdoos. Wij behouden ons het recht van het weigeren van retourzendingen die aantonen dat het gebruik van of andere schade toegebracht is door een klant.
Welke betaalmethodes worden geaccepteerd?
Wij accepteren de volgende betaalmethoden, verschillende manieren om te betalen:
- iDEAL
- Bank transfer
- Credit Card
Algemene informatie
Alle prijzen worden weergegeven in euro’s en inclusief 21% BTW. Landen buiten de EU betalen geen BTW.
Alle relevante douane en invoerrechten in het land van bestemming dienen te worden betaald door de ontvanger van de eigen kosten.
Houd er rekening mee dat de douane en invoerrechten variëren van land tot land.
Alle betalingen worden uitgevoerd door Mollie, een zeer veilig online betaling platform dat data-encryptie, PCI DSS, 3-D Secure, bied en geavanceerde bescherming tegen fraude.
Ons doel is om u te voorzien van een positieve online shopping ervaring en ervoor zorgen dat u volledig tevreden bent met uw unieke aankoop van DaqiConcept.nl.
Als u nog vragen heeft die hier niet zijn beantwoord zijn , neem dan alstublieft direct contact met ons op via:
- E-mail naar info@daqiconcept.nl of bel ons op +31 854 01 95 33
- Heeft u een klacht over uw bestelling of de bezorging van uw bestelling en de voorkeur om met ons persoonlijk te spreken? Bel ons op +31(0) 854 01 95 33